zaterdag 12 maart 2011

Mijn eerste blog

Het is dus de bedoeling dat ik een blog ga bijhouden vanaf vandaag. Ik zal proberen iedere week een nieuwe update te uploaden. Daarmee daag ik mezelf, maar natuurlijk ook jou als lezer, uit om creatiever met voedsel om te gaan!

Ik zal mezelf voorstellen.
Ik ben Natalie, 23 jaar en woonachtig in het culinaire Zeeuws-Vlaanderen.
Ben gek op vers voedsel, en om mezelf (en mijn familieleden) zo gevarieerd mogelijk te onderhouden, probeer ik iedere week een nieuw recept uit. Het leukste van koken is voor mij de mogelijkheid tot eigen invulling. Ik houd me nooit aan het receptuur. Creatief koken betekent voor mij eigen invulling en eigen toevoegingen aanbrengen aan een recept. Soms is dat geen succes, heel vaak wel.

Ik ben koken gaan waarderen op het moment dat ik in 2010 besloot af te gaan vallen. Al snel kwam ik er achter dat je maar bar weinig kan eten als je iedere week kip, kalkoen, mager rundvlees en vis kan eten. Om het vol te houden ben ik gaan experimenteren met deze producten, gecombineerd met verse groenten (ben GEK op verse groenten) en rijst, aardappels en af en toe pasta.

De recepten die ik hier zal delen, zijn allemaal geinspireerd door bestaande recepten, maar wel zelf bedacht.

Veel leesplezier.

2 opmerkingen:

  1. yay! :D kan niet wachten om je eerste recept te lezen!

    uitproberen is altijd iets minder bij mij, roy is de keukenprins bij ons thuis XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Natalie,
    Via Louise hoorde ik dat je ook aan het bloggen bent. Leuk! Ik ga je volgen hoor, misschien wil je mij ook wel volgen...
    ma-de-by-me.blogspot.com (het is dan wel niet met recepten maar dat is vast niet erg;))

    Liefs Melanie
    Jeweetweldebuurvrouwvaneeneindverderhe...

    BeantwoordenVerwijderen